.CAROLIEN

woensdag 4 juli 2012

Kenny K

Goede avond

Samen met mijn knutselvriendinnen bedenken we af en toe een opdracht. Dit keer heeft Liesbeth een poos geleden een opdracht voor ons bedacht. Een afdruk van Kenny K en daarbij een sketch. Ik heb zelf niet zo heel veel met Kenny K maar ik heb er toch iets van gemaakt en ik had 2 afdrukjes die goed gelukt waren ( dat vind ik ) Dus daar heb ik dan ook naar kaartjes van gemaakt!! Nou hier dan het resultaat van mij







En natuurlijk heb ik hier ook nog de kaarten van de andere dames Hier is die van Vera  http://verascraps.blogspot.nl/

Ook een super kaart hoor Vera!!!

En dan ook hier nog die van Liesbeth http://cardsbyliesbeth.blogspot.nl/

Ook die van jouw Liesbeth is ook mooi geworden!!!
Nou dames op naar de volgende uitdaging hihihihihihi




Groetjes Carolien


4 opmerkingen:

  1. Ha Carolien,
    Ja leuk he om ze zo allemaal bij elkaar te zien. Erg leuk om de verschillen te zien. Ik vind ze allemaal super geworden.
    Groetjes, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik had je kaarten al gezien bij Liesbeth en zei haar al,,,, ik stuur ook een berichtje naar Carolien toen stond hij er nog niet op,,, die van Vera heb ik bij Duymelot gereageerd Prachtig zijn ze hoor jullie hebben je best gedaan
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carolien,
    Je hebt prachtige kaarten gemaakt hoor, heel leuk die kleuren zo en heel anders dan die van mij en Liesbeth. Toppie!!
    Groetjes, Vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. toppie kaartjes hoor, en je hebt op jouw kaarten hele mooie kleuren gebruikt, heel anders dan die van mij en liesbeth.
    ik had al eerder een berichtje achter gelaten, maar er is iets misgegaan denk ik...misschien door de problemen met de pc.
    groetjes, vera

    BeantwoordenVerwijderen