.CAROLIEN

donderdag 2 augustus 2012

Lekker zonnen!!!

Hallo Allemaal,

Allereerst wil in de dames bedankt voor alle berichten die jullie allemaal doen op mijn blog!! Het is leuk om te lezen!!!

Zo ik ben van de week lekker bezig geweest. Ja dat krijg je als je vrij bent hihihihihi!! Maar ik laat er nu eentje zien en de rest volgt gauw hoor!!!

Toen ik deze stempel zag op een kaart wist ik dat ik ook moest hebben. Dat heb ik niet zo gauw. Maar deze heeft iets lekker zomers!!!
Kijk hier is ie dan!!!







Zo dit is hem dan geworden!!! Ik ben er zeer tevreden me!!!

Groetjes Carolien

Hij doet mee op de volgende blogs

http://eenhoopinspiratiechallenge.blogspot.nl/2012/07/uitdaging-sketch.html
Ik heb hem alleen gedraaid. Ik weet niet of het mag maar ik kreeg op 2 mail s geen antwoord dus ik probeer het maar!!


http://moedershobbypaleis.blogspot.nl/2012/08/challenge-augustus-vakantie.html

9 opmerkingen:

  1. Hee Leuke kaart Carolien, je krijgt hierdoor zo zin om in het gras te ploffen!! Leuk gedaan!!!
    Groetjes, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zo Carolien ,wat een top kaart is dit zeg,dat haar super gedaan,prachtig gemaakt
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk zonnig kaartje heb je gemaakt voor de Challenge
    Van EHI

    Leuk dat je mee doet
    Groetjes Marcella

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Carolien!
    Als je vakantie hebt is het toch heerlijk om met een mooi boek, lekker in het zonnetje te liggen lezen.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van MHP.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuk kaartje, prachtig! Bedankt voor het meedoen aan de challenge van EHI. En voor de chalenge van Krea TeJa voldoet je inzending niet aan de voorwaarden (zie op het blog van Krea Teja), volgende keer beter.
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ha Carolien,

    wat een leuke kaart! En ik denk altijd maar zo: als het er niet bij staat, dan mag het. Dank voor je deelname aan de challenge van EHI.
    GerJanne

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Boeken lezen... Ik heb ze altijd mee op vakantie en ook deze keer een beste pul ;p Maar eerst even de deelnemers van de challenge bezoeken en bedanken voor hun deelname. Gezellig dat je meedoet met de challenge van MHP en dat we zo mogen genieten van jouw ontspannende kaartje hihih!
    Groetjes, Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Kan niet wachten tot mijn vakantie begint en ik er zelf zo bij kan liggen.
    Mooi gemaakt hoor.
    Leuk dat je meedoet met de challenge van MHP.
    Groetjes Babette

    BeantwoordenVerwijderen