.CAROLIEN

woensdag 19 december 2012

Kaarsen op mijn hoofd!!!

Goede dag,

Ik plaatst er gewoon nog een kaartje!!! Ik heb er nog een paar die ik met jullie wil delen dus vandaar dat ik nog 1 plaatst!!!

Toen ik deze afdruk in het bezig kreeg wist ik die MOET ik gebruiken!!! Soms heb je dat he dat je een afdrukje ziet en die spreek je dan helemaal aan. En dat heb ik met deze!!! Zo eenvoudig maar zo gaaf!!!! Nou dit is hem geworden hoor!!!






Dit is hem dan!! Mooie blauw he. Wel leuk voor kerst hoor!!! En dan natuurlijk mijn favo stans erachter mooie stukje lint en niet te vergeten de blauw dew drops erop. Ohhh daar ben ik helemaal gek op. Ik heb een plank vol met potjes met allemaal verschillende kleuren ervan. Kwam ze tegen in een winkel met vakantie in Oostenrijk en heb bijna alle kleuren ingeslagen. Mijn ouders vonden het niet normaal, maar jammer dan ik moest ze hebben. En dan vind ik het ook nog zonder om ze te gebruiken terwijl ik er zo veel!! Raar he???????

Eigenlijk moeten er na mijn mening iets meer bloemen op maar helaas heb ik niet meer blauwe bloemen!! Dus helaas

Groetjes Carolien

4 opmerkingen:

  1. Waauw, deze is ook schitterend en dan ook nog in mijn favokleur! Super! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. prachtige blauwe kleuren!
    ik vind het altijd fijn om voor kerstkaartjes de niet conventionele kleuren te gebruiken =)
    lekker verrassend!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig gemaakt Carolien, dat je gek op deze stempel bent kan ik begrijpen, ze is zo lief met haar gevouwen handjes, je hebt tilda mooi gekleurd in Cindy haar favo kleuren.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen