.CAROLIEN

dinsdag 29 januari 2013

Winterkaartje!!!

Goede dag,

Zo ben ik weer!!! Ik heb vorige week prachtig paperpad gekocht met winterpapier!! Ik was super blij ermee. Tot ik ermee bezig ging het papier is zo mooi dat ik het zonder vind om er laagjes mee te maken. Maar ik wou toch grag een kaart voor mij fam. in Oostenrijk maken met dit papier. Want ja zij hebben prachtig sneeuw. Dus heb het heel erg eenvoudig houden want de vrouw is 80+ dus niet te moeilijk maken. 

Dit is hem dan een easelkaart. Met hel erg weinig erop. Alleen een tilda , druppels en 3 zilvere sneeuwvlokken. En ja zo als je ziet het onderste papier staan prachtige woorden en op de bovenste witte bomen. Dus ik vond het echt zonder op er iets op te plakken!!

Wat vinden jullie??

Groetjes Carolien

Doet mee met de volgende challenge;

http://thedutchmagnoliachickies.blogspot.nl/2013/01/challenge37.html
http://ge-we-hobbychallenge.blogspot.nl/2013/01/10-nieuwe-challenge.html

5 opmerkingen:

  1. Ik dacht dat je die bomen gestempeld had, maar dat zit op het papier als ik het goed heb. Prachtig geworden, er hoeft ook niet meer op.
    Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. nou jij bent echt nog in winterse sferen......mooie kaart!!
    groetjes, vera

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hele leuke kaart ,mooi gedaan
    bedankt voor je deelname aan dmcc
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige winterkaart in mooie winterkleuren.
    Leuk dat je mee doet bij de DMCC.
    Groetjes Anneke.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi hoi,
    Wat een mooie kaart!
    Bedankt voor het meedoen met onze GeWe challenge.
    Groetjeszz,
    Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen