.CAROLIEN

zondag 2 juni 2013

Zeemeermin!!!

Goede dag allemaal,

Eerst bedankt voor alle reacties van mijn vorige creatie!!!

Zo nu ben ik vandaag nog effe bezig geweest met 2 kaarten. En nu ga ik er 1 laten zien!!! Ik heb nu eens geen magnolia gebruikt maar een nieuwe stempel soort!!! ik vond het wel een uitdaging hoor!!! Want ze zijn wel lastig maar ben er redelijk tevreden over. Hier is ie dan





Ik heb het papier van Maja gebruikt!!! Blijft mooi en 1 van mijn favo. stans de hart. Ook heb ik weer glossy begruikt bij de ogen blaadjes en de ster in haar haar!!! En ook weer parels overal. En op de staart stonden sterren en daar heb ik glitters op gedaan!!!

Zo dat was hem dan weer voor vandaag!! En wat vinden jullie???

Groetjes CArolien

Hij doet mee met de volgende challenge;
http://duymelot.blogspot.nl/p/wedstrijd-juni-2013.html
http://kaartjes-inspiratie-challenges-blog.blogspot.nl/2013/05/kic-challenge-8-alles-mag.html
http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/2013/05/bingo-challenge.html  cute stempel/kant/parels

5 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Carolien, ik vind hem prachtig.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carolien, deze stempel heet Besties, wat heb je die prachtig gekleurd, ik mag het misschien niet zeggen, maar ik vind je kaarten steeds mooier worden, wauw wat is dit een beauty zeg.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. een mooie kaart hoor carolien , leuk die hart en je parels en bedel.....super !!'
    groetjes, vera

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtig je kaart!
    Bedankt voor het meedoen aan de Challenge van kic.
    Groetjes Sjoukje

    BeantwoordenVerwijderen