.CAROLIEN

zondag 26 januari 2014

Van harte!!

Goede avond,

Zo vanavond nog maar een kaartje van mij. Van de week was mijn creabea vriendin jarig. En ja daar hoort dan ook een mooie kaart bij. En ik was bang dat ze hem niet zo mooi zou vinden omdat het niet haar favo kleuren zijn. Maar ik kreeg bericht dat ze hem wel mooi vond en haar moeder had hem ook goed gekeurd. Wat een opluchting. Maar ik was zelf super tevreden erover. Ik zal hem eens laten zien





Ik vind dit zo een lief Tilda!! En hun vinden jullie hem zelf??

Groetjes CArolien


Doet mee met de volgende challenge;
http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/2014/01/uitdaging-59.html
http://tildastown.wordpress.com/2014/01/25/challenge-89-celebrate/

9 opmerkingen:

  1. Wat een schitterende kaart Carolien, supermooi.
    Superleuk dat je meedoet aan de challenge van de NKU, dank je wel en veel succes.
    Liefs van Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hallo Carolien, dat is alweer een poosje geleden dat ik op je blog geweest ben.
    je kaart is super de super leuk zeg, mooi heb je de sketch gebruikt, het is een schatje.
    Lieve groetjes,corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Carolien,
    Wat een schatje van een kaart heb je gemaakt! De kleuren zijn helemaal goed bij elkaar, echt mooi!
    Ben gelijk volger van je blog geworden.
    Hartelijke groetjes, Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. he wat een mooi en bekend kaartje...in het echt mooier hoor....super goed gekeurd !!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. so pretty, love the original design and fab maja papers
    thanks for playing with us at tilda's town
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je mag best TEVREDEN zijn met dit LIEVE kaartje Carolien.....heel MOOI gemaakt.
    LEUK dat je met de uitdaging bij NKU meedoet.
    Liefs Wilma ☺☺☺

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke kaart, je vriendin zal er blij mee zijn. Wij zijn ook blij dat je meedoet aan onze challenge bij Tilda's Town!
    Groetjes,
    Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hai Carolien het is een mooi, lief schattig kaartje geworden voor je vriendin. Een perfect plaatje.

    Grtjs Jolanda enne je hebt er een volger bij hoor:)

    BeantwoordenVerwijderen