.CAROLIEN

woensdag 21 maart 2012

Zo daar ben ik weer. Afgelopen zaterdag ben ik samen met Liesbeth van knutselbaas.blogspot.com naar Vera van http://verascraps.blogspot.com/ geweest om een middagje te knutselen. Vera had een afdrukje voor ons en een sketch en voor de rest hadden we onze eigen spullen mee. We moesten onze eigen kaart maken. En als je bij mij kijkt of bij de andere dames zie je hoe verschillende ze zijn geworden. Maar alle drie mooi( vind ik)
Ik zal hem eens aan jullie laten zien!!

Dit is hem dan.

Ik ben er super tevreden mee. Ik heb alleen de spellbinder van Vera geleend want die is super gaaf!!!

Hopelijk vinden jullie hem ook leuk om naar te kijken ( ik wel hihihihi)

Dit was hem weer voor vandaag.

Tot later!!!!!

Groetjes Carolien

2 opmerkingen:

  1. He Carolien,
    Super gave kaart hoor, en ook mooie kleuren !!
    Was erg gezellig!!
    Groetjes, vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carolien,
    Echt een hele mooie kaart geworden hoor!!! Wat een mooie bloemen, op naar de volgende knutseldag!!

    Groetjes, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen