.CAROLIEN

maandag 26 maart 2012

Hallo daar,

ik heb nog een paar oudere kaartjes gevonden die wel leuk vind om jullie te laten zien.
De eerste is ingekleurd met copic. En de 2de de cupido is een 3d kaartje.
Ik vind ze zelf goed gelukt.




Hopelijk vinden jullie ze ook mooi. Ik hoop binnen kort weer eens wat nieuws erop te zetten. Maar helaas  ik het druk op het werk ( daar mag men tegenwoordig blij om wezen en dat ben ik ook) en de weekenden zaten ook vol. Maar ik moet van het thuis front maar eens rustiger aandoen. Eens niks doen in het weekend. Dat klinkt leuk maar helaas zit ik zo niet inmekaar!!!!

Er is 1 voordeel Pasen komt eraan en dan heb ik niks hihihihihihihihi.

Groetjes Carolien

2 opmerkingen:

  1. Hoi Carolien,
    Prachtige kaarten hoor, en lekker wat voor jezelf doen met de pasen....extra vrije tijd!!
    groetjes, vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carolien,
    Wat een schattige kaarten en wat een leuke hartjes zeg. Goed ingekleurd hoor met rood, blijft toch moeilijk!! Ooh ja succes met onze "uitdaging" :-)

    Groetjes, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen