.CAROLIEN

dinsdag 23 oktober 2012

Kerstman

Goede dag Allemaal,

Ik had van het weekend nog een kerstkaart gemaakt en die laat ik jullie nu effe zien!!!! Het is een prachtige stempel (vind ik) en het papier is de nieuwste Maja paperpad!! Ohhh wat is dat weer prachtig papier!!!!
Nou hier komt ie dan........





Dit is hem dan!!!!

En wat vinden jullie??????

Groetjes Carolien

Ze doen met de volgende challenge mee;

http://hobbyshopfavoriet.blogspot.nl/2012/10/wedstrijd.html

http://tildastown.wordpress.com/2012/10/19/challenge-23-merry-christmas/?blogsub=confirming#blog_subscription-3


13 opmerkingen:

  1. Je kaart is schitterend. Wat heb je het "bont" ook gaaf gedaan zeg! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik sluit mij bij mijn meisje aan hoor Carolien,de stempel is ook geweldig en het bont GAAF, je kaarten worden steeds mooier meisje ga zo door, het is genieten.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuk kaartje Carolien
    en harstikke leuk dat je meedoet aan de Wedstrijd van de Hobbyshop Favoriet.
    groetjes Wendy.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. fab card, love this edwin
    thanks for playing with us at tilda's town this week
    hugs
    céline

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een mooi kaartje heb je gemaakt Carolien, leuk dat je met de wedstrijd meedoet van Hobbyshop Favoriet, heel veel succes!!

    groetjes Betina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Such a pretty and sweet christmas card. Thanks for sharing with us in Tilda`s Town this week. Good luck in the draw! Hugs, Elizabeth

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Schitterend kaartje!
    Groetjes Nicolet, Hobbyshop Favoriet

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leukerd Carolien, mooi gedaan met die boompjes en de parels!!!
    Groetjes, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi Carolien,
    wat een mooie kaart, leuk die edwin en de kerstbomen. en ja dat maja papier is heel mooi.
    groetjes, vera

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Carolien, zou je op mijn blog willen kijken, daar is iets leuks voor je (denk ik)
    Liefs, Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a wonderful card Carolien!! Love the papers and layout!! Great colouring!!
    Thanks for playing with us at Tilda's Town this week!!
    Hugs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart, leuk dat je meedoet met de wedstrijd.

    Groetjes Marga

    BeantwoordenVerwijderen