.CAROLIEN

donderdag 18 oktober 2012

Tilda with her Kookaburra!!!!!!!

GoedeDag,

Bedankt voor de reactie op mijn vorige kaart. Leuk om te lezen.
Ik had van het weekend nog een paar kaarten klaar en nog niet gepost. Dus hier is de volgende die ik jullie wil laten zien!!! Pas maar wel op hij is een 'beetje' rose geworden. Nou hier komt ie!




Nou ie roze????

En hoe vinden jullie hem!! Ben er zelf tevreden over!! Oja ik heb er geen tekst opgedaan dan kan ik dat later nog op aan brengen als ik weet waar voor ik hem ga gebruiken.

Dit was hem weer en tot de volgende keer!!!

Groetjes Carolien

Doet mee met de volgende Challenge
http://decreatievezebra.blogspot.be/2012/10/challenge-33-en-de-nieuwe-dt-leden.html

http://dutchcardlovers.blogspot.nl/2012/10/challenge-159.html

10 opmerkingen:

  1. Je kaart is helemaal geweldig. Prachtig gekleurd en de stempel is ook zo schattig! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is heerlijk roze Carolien, mooi gekleurd,ik vind je kaart prachtig.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi roze is niet lelijk hoor Carolien ! Je kaart is erg mooi. Leuke stempel is dit en je hebt ook prachtig papier uitgezocht.
    Groetjes, Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  4. roze is ie zeker, gaaf kaartje! bedankt voor het meedoen met de dcl!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Heerlijk roze bedoel je.....! Wat een prachtig kaartje!!!
    groetjes Rachel

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hij is zeker Rose, heel mooi, bedankt voor je deelname aan dcl

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een droppie en een leuke stempel. :)) Bedankt voor het meedoen met de DCL.

    Groetjes Rosalien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooi kaartje en wat een schatje van een stempel.

    Bedankt voor het meedoen met de challenge bij DCZ.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat is je kaart leuk geworden, Carolien!
    Ik vind je kleur geweldig, want laat dat nou net mijn lievelingskleur zijn.
    En die stempel is ook erg leuk, ik heb haar laatst ook gekocht.

    Dank je voor het meedoen aan de challenge bij DCZ.

    Groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen