.CAROLIEN

zondag 18 november 2012

Met kerst wens ik je .......& Candy's

Goede dag,

Zo hier ben ik weer na een hectische week!!! werk en dan printer kapot en ook nog de laptop die de batterij kapot heeft. Dus maar effe nieuwe printer en laptop gekocht en nu alles weer in orde zien te krijgen!!!!! Dat valt altijd tegen alles werk net anders dan de oude!!!

Maar gisteren heb ik nog een kaart af gemaakt en ik ben er zeer tevreden.( sorry Vera dat we dezelfde kleuren hebt gebruikt) Ik dacht vorige week eens ik ga een leuke bruine kaart maken voor kerst. En ik moet zeggen het is ook wel een leuke kleur voor kerst!!!!!
Nou hier is ie dan weer




En ja misschien is het jullie opgevallen Het is geen vierkante kaart die ik normaal maak maar een lang werpige!!! En natuurlijk mijn favo. stans er weer erop.

Zo wat vinden jullie ervan!!!

Ook heb ik van de week nog 2 enveloppe in de bus gekregen. Ik had een candy gewonnen van Noor design via facebook en dat is dit geworden
Mooi he!! Volgende week maar eens gaan gebruiken!!!

En dan ook nog een candy van Sannie van het blog http://sannie-lovestostamp.blogspot.nl/
Ik heb haar ontmoet in Zwolle met de te gekke krijtjes en ze had ook nog een leuke blog en daar won ik dit

Mooi wit papier plakstenen en embossing folder en een prachtige stempel en als klapper echt gave parels en lint erbij. Hier moet ik ook maar eens mee aan de slag!!!!

Ohhh wat heb ik het nog druk!! Nou ik ga maar weer wil nog een paar kerstkaarten maken voor vandaag!!!

Groetjes Carolien

Hij doet mee met de volgende challenge

http://webshop-anmacreatief.blogspot.nl/2012/11/anmacreatief-challenge-14-november-2012.html
http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/2012/11/uitdaging-31.html
http://decreatievezebra.blogspot.be/2012/11/challenge-37.html
http://tildastown.wordpress.com/2012/11/16/challenge-27-anything-goes/

21 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart. Wat heb je een leuke stempel gebruikt! Gaaf hoor. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carolien , erg mooie kaart is dit. En gave spullies heb je gewonnen ! Dank voor het meedoen bij Tilda's Town. Groetjes , Christa.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je gewonnen prijsjes Carolien, altijd leuk om eens iets te winnen.
    Je hebt een prachtige kaart gemaakt, leuke stempel,mooie kleuren,kortom een beauty.
    Fijne zondag nog.
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je kaartje is prachtig hoor, en gefeliciteerd met die mooie gewonnen candy's. gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  5. een mooie kaart Carolien!
    bedankt voor je deelname bij de NKU!
    grtz Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Carolien,
    Nou je hoeft echt niet sorry te zeggen hoor, we wisten het toch niet van elkaar (dat we allebei met bruin bezig waren), en jouw kaart is ook mooi hoor.....nu nog wat teksten erop!!!!!!
    Wat een mooie candys heb je weer gewonnen...maakt je week weer goed na de pech gevallen toch!!
    groetjes, vera

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ohhhh an Edwin! He looks so proud on your wonderfuld card!
    Thank you for playing with us the Tilda's Town Challenge.

    Hugs,
    Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Beautiful card.
    Thanks for joining us at Tilda's Town this week.

    Hugs, Gro :o)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk kaartje. Gezellig dat je meedoet aan onze challenge bij Anmacreatief. Groetjes, Helen

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een hele mooie kaart heb je gemaakt Carolien. Bedankt voor je deelname bij de N.K.U. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Je kaartje is prachtig Carolien, gezellig dat je meedoet bij NKU, en gefeliciteerd met je prijzen.

    Groetjes inge

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kerstkaart heb je gemaakt.
    Dank-je-wel voor je 2de deelname aan de KERSTchallenge bij AnMaCreatief!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi kerstkaartje. Bedankt voor het meedoen met de challenge bij De Creatieve Zebra.

    Veel liefs Glenda

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk kaartje is dit.
    Bedankt voor je deelname bij de NKU.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Prachtige Kerstkaart!!!
    Je krijgt gelijk zin in de kerst.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wonderful card Carolien!!
    Thanks for playing with us at Tilda's Town this week!!
    Hugs, Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Een prachtige kaart zeg.
    Bedankt voor je deelname bij de NKU.
    Groetjes, Marjan

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Such a beautiful card! Great layout and I love your Edwin! Thanks for joining us at Tilda's Town and good luck! Delphine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de wedstrijd van NKU.
    Lieve groetjes, Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een leuke Edwin-kaart heb je gemaakt Carolien.

    Fijn dat je meedoet met de kerstchallenge bij AnMaCreatief!

    Groetjes,

    Lins

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een leuke kerstkaart.
    Bedankt voor het meedoen met de AnMaCreatief challenge van november.

    xxx Anne-Marije

    BeantwoordenVerwijderen