.CAROLIEN

zondag 25 november 2012

Witte kerstkaart

Goede dag,

Allereerst wil een ieder bedankt voor de reactie op mijn vorige kaart. Leuk om te lezen.

Vandaag wil ik jullie iets anders laten zien dan jullie van mij gewend zijn. Ik ben iemand die het liefst heel veel kleuren bij mekaar doet. En ik heb van een vriendin (Vera) geleerd dat ik niet alle kleuren door mekaar moet doen. Want bij mijn eerste kaarten pakte ik alle kleuren bij mekaar en nu weet ik hoe het beter met de paperpad. Dus bij deze Vera bedankt voor je tips!!!!! En dus heeft ze me uitgedaagd voor een kaart met heel erg weinig kleur. En  ik bedoel weinig kleur. Maar ik heb me er aan gewaagd!!!!
En ik vind hem zelf niet zo mooi maar hier thuis vinden ze hem wel leuk!!!!  Raarrrrrrrrrrrrrrrrr
Nou hier is ie dan




Nou is ie wit of niet!!!!!
Graag hoor ik jullie mening over deze creatie!

Groetjes Carolien

Hij doet mee met de volgende challenge

http://hobbyhomehobbyartikelen.blogspot.nl/2012/11/challenge-maand-november.html
http://duymelot.blogspot.nl/p/hallo-allemaal-zo-de-eerste-challenge.html

8 opmerkingen:

  1. Hoi Carolien,
    Wat een mooie kaart heb je gemaakt, zie je wel dat het wel wou......een witte kaart maken...je moet jezelf soms uitdagen hihihihi.
    En geen dank voor de tips we leren van elkaar toch!! Leuk dat je medoet met de challenge bij duymelot..en veel succes!!
    Ben benieuwd naar je andere kaarten...ga zo door!!
    groetjes, vera

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Carolien,
    Ik vind je kaart supergaaf. Echt mooi hoor! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow Carolien, wat een plaatje van een kaart heb je gemaakt, ik ben hier helemaal gek op,wat mooi, een kaart om in te lijsten super.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind hem ook heel leuk hoor Carolien dus zo gek is dat niet, haha. Leuk dat je meedoet aan de challenge van ons HH-blog maar wil je misschien de spelregels nog even nalezen????
    Lieve groetjes, Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een superleuke witte kaart Carolien, leuk dat je meedoet met de challenge van Duymelot!

    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Schitterend is deze witte kerstkaart!
    Bedankt voor het meedoen bij Hobby Home.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Alles is nu in orde hoor Carolien, dankjewel voor de aanpassing en graag tot een volgende challenge!!!! Lieve groetjes Plony.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke kaart en erg stijlvol dat wit!
    Dankjewel voor het meedoen aan de hobbyhome challenge deze maand.
    Gr. Samantha

    BeantwoordenVerwijderen