.CAROLIEN

zondag 2 september 2012

Effe een update!!!

Goede middag allemaal,

Nou hier ben ik dan weer. Ik heb heerlijke vakantie gehad. Ik ben met mijn ouders en broer (die moest ook nodig mee) op vakantie geweest. Ik ga al mijn hele leven naar de zelfde plaatst en huisje in Oostenrijk. En weetje waarom nou kijk maar effe




Dit is het uitzicht als ik de deur open doe. En ik word er heel erg rustig van. Ik heb namelijk een verschrikkelijke druk leven. Toen ik een paar jaar niet op vakantie ging omdat ik dan alleen moets gaan. Heb ik besloten om mijn ouders mee tenemen want die verdienen het ook en ik kan het me nu nog veroorloven om ze mee tenemen omdat ik nog thuis woon. En ik heb geen last van ze want ik ga mijn gang en hun gaan ook hun eigen weg. Er was alleen 1 nadeel ik sliep met mijn moeder in 1 kamer en ik heb al zins pinksteren last van mijn schouder. En daar klaag ik nooit over maar in mijn bedje krijg ik er steeds last van omdat ik er dan verkeerd op lig of draai en toen werdt moeders heel erg kwaad. Ik moest gelijk bij thuis komst naar de arst. Dus maandag morgen gebeld en direct kon ik komen. Mijn  verhaal gedaan en wat blijk ik heb een spierscheuring gehad en dat was nu weer aan mekaar gegroeid en heb last van bindweefsel. En ik heb ook vanaf pasen last dat ik niet goed mijn hoofd naar beneden kan doen want dan loopt er een vloeistof naar beneden in mijn neus. En dat is lastig met knutselen. Nu hoop ie dat in mijn linkerkant van mijn hoofd van binnen ontstoken is. Nu sprayen voor 4 weken en is het niet over dan heb ik misschien poliepen in het gezicht. Dus nu weten jullie dat als ik niet zoveel post of reageer dat ik niet helemaal goed in mijn vel zit.

Groetjes Carolien

2 opmerkingen:

  1. Jeetje Carolien ,wat een verhaal zeg een spierscheuring is best gevaarlijk,maar goed dat het niet door gescheurd is ,want dan was je in de aap gelogeerd.
    Heb je een leuke en mooie vakantie gehad en nu heb je dit ,dan ook nog eens kans op poliepen ,nou meisje het zit je niet mee,maar kop op hoor blijf vertrouwen.
    lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou Carolien als ik dit zo allemaal lees heb ik een vraag. Ga je wel een beetje zuiniger op jezelf zijn!!
    Groetjes Liesbeth.

    BeantwoordenVerwijderen