.CAROLIEN

vrijdag 28 september 2012

Zomaar effe iets......

Goede dag,

Zo ik was toevallig vandaag onverwacht vrij( helaas ook bij ons is nu ook last van dat er weinig werk is). Dus ben ik vandaag maar met mijn moedertje naar de creabeurs in Hardenberg geweest. Het was nog druk ook nog en dat had ik niet verwacht. Maar het was heel erg gezellig en ja hoor mijn portemonnee is ook nog een paar keer open en dicht gegaan. Want steeds zie je weer leuke dingen!!! Zie hier het resultaat van een ochtend shoppen op een beurs!!!!





Zo dan ga ik nu maar eens effe aan de slag met wat stempels in tekleuren en dan morgen de kaarten te maken. En natuurlijk wat dingen die ik heb gekocht uit teproberen!!!

Tot gauw!!

Groetjes Carolien

4 opmerkingen:

  1. Dat is leuk Carolien zo onverwachts naar de beurs in Hardenberg,zo te zien heb je leuke spulletjes aangeschaft.Ik ben nu al nieuwsgierig wat je er van gaat maken.Veel plezier ermee.
    groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke aankopen.
    Vind het altijd een mooie gezellige beurs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een gave spulletjes. Ben benieuwd naar de creaties die je ermee gaat maken! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ha Carolien, het was echt weer een leuke beurs en je hebt leuke dingen gekocht zie ik. Ik zal maar niet vertellen hoe lang wij er zijn geweest dan schrik je ervan :p op mijn blog kun je het wel lezen ( en schrikken)

    BeantwoordenVerwijderen