.CAROLIEN

zondag 2 september 2012

Leuk nieuws

Hallo allemaal

Tijdens mijn vakantie kreeg ik leuk nieuws mijn beste vriendinnetje is in verwachting. Ik ben super blij voor haar en daar moest ik dus een kaart voor maken. Vandaag gaat het redelijk met mijn hoofd. Gelukkig had ik vorige week al een tilda ingekleurd. Want alles op 1 dag lukt me niet meer.
Maar ik ben er tevreden over en hier het resultaat dan maar





Nou wat vinden jullie ervan.
Hij doet mee met de volgende blogs
http://kaartenuitdagingen.blogspot.nl/
http://simplymagnolia.blogspot.nl/
http://justmagnolia.blogspot.nl/


Gisteren ben ik nog naar Zwolle geweest voor de knotsgekke kaarten dagen. Samen met mijn moeder en het was super gezellig niet tedruk en niet te rustig lekker hoor!!!
Alleen mijn portemonnee was er niet blij mee hihihihi Bloemen plakletters (o.a die je hier boven ziet) plakparels paperpads 3d snee ( ja die tijd gaat weer beginnen) stempels embossingsmallen snij mallen en mijn nieuwe aanwinst te gekke krijtjes. Ohhh dat is zo leuk. Ik zat er over te denken om pan paste te nemen naar vond het wel duur en ik las op internet en magazine over deze krijtjes en het is goedkoper( maar minder kleuren) en omdat ik er niet dagelijks mee ga werken is dit een mooi vervanging!!! En zelfs mijn moeder vond het leuk. IK heb haar zo ver tekrijgen om een workshop met mij te doen.( ze doet niks aan knutselen want ze zegt steeds ik zie het niet goed omdat ze suikerpatient is.) Ik een waaier met verschillende technieken en zij een kaartje. En ik heb het natuurlijk op de foto gezet en kijk


En hier het resultaat!!!



Nou ik ben super trots op mijn moeder!!!!!

13 opmerkingen:

  1. Het ziet er allemaal geweldig uit Carolien jouw kaart ,maar die je moeder heeft gemaakt is ook mooi hoor,ze zou het eens met jou samen moeten doen .Dat doe ik ook altijd met Cindy en dat is reuze gezellig,zo te lezen heb je leuke spulletjes in Zwolle gescoord.We gaan er vast iets van zien de komende tijd,doe maar rustig aan hoor meisje ik zie je vanzelf weer voorbij komen
    Lieve groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. je hebt er een prachtig kaartje van gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat heb je een gave kaart gemaakt voor je vriendin, Carolien! Leuk dat je meedoet met de uitdaging van NKU.
    Lieve groetjes,
    Heleen

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schatje zeg !
    Bedankt voor je deelname bij de NKU.

    Groetjes, Marjan
    handmadebymar.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een lief kaartje, Carolien! En zo te zien heb je een gezellige dag gehad met je moeder. Wat heeft zij ook een leuk kaartje gemaakt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een hele mooie kaart heb je gemaakt Carolien. Bedankt voor je bijdrage voor de N.K.U. Groetjes Marga.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi kaartje en mooi verhaal over de beurs en je moeder, bedankt voor je deelname bij de NKU, veel succes.
    gr. Liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterende kaart Carolien, je vriendin zal er blij mee zijn. De andere kaart is ook erg mooi geworden. Leuk dat je met ons meedoet bij NKU.

    Groetjes Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Daar ben ik weer, geweldig dat je ook meedoet bij Simply Magnolia

    XX Inge

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Carolien,
    Zo eindelijk weer een berichtje van mij...pff heb alle andere dingen gezien die je tijdens mijn vakantie erop hebt gezet...en super leuk allemaal. Dat vogelhuisje is echt super!
    Je zwanger kaart is ook toppie en die van de beurs in zwolle ook.
    Je hebt maar een goede dag daar gehad.
    groetjes, vera

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Mooie kaart hoor Carolien, lekkere zachte kleuren. Fijn dat jullie het naar de zin hebben gehad in Zwolle. Tja en probleem van beheersing ken ik ook wel hoor dat is bij mij op een beurs ook ver te zoeken hahaha.
    Groetjes, liesbeth

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hij is prachtig en heel mooi gekleurd.
    Dank je wel voor het meedoen bij NKU.
    Liefs, Marianne

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt! Leuk dat je meedoet aan de uitdaging van de NKU.
    Groetjes Elise

    BeantwoordenVerwijderen